به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شرکتهای تامین البسه تیمهای فوتبال مانندنایک، پوما و آدیداس به تدریج به رونمایی از پیراهنهای جدید تیمها میآورند و این بار نوبت به پیراهن دورتموند رسیده است. این لباس دقیقا مانند طرحی که از آن لو رفته بود است. استفاده از رنگ زرد به عنوان پایه لباس و استفاده از رنگ مشکی به عنوان رنگ دوم و رنگی که اشکال با آن طراحی شدهاند.
لباس دوم این بار با طرحی شبیه به صائقه طراحی شده که طبق اعلام مسئولین پوما از ایستگاه مترو Westfalenhalle که نزدیکترین ایستگاه مترو به ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک است و هواداران بیشتر از این طریق به ورزشگاه میروند الهام گرفته شده. این ایستگاه بخشی از فرهنگ هواداری تیم دورتموند شده. در این ایستگاه یک قطبنمای بزرگ وجود دارد که طبق اعلام بعضی سایتها خطوط استفاده شده در لباس دورتموند مربوط به این قطبنماست و با الهام از آن طراحی شده است. تغییر بزرگ در پیراهن دورتموند تغییر اسپانسر لباس است و از امسال لوگوی کمپانی 1&1 که یک شرکت در زمینه خدمات وب و هاستینگ است روی لباس زرد پوشان قرار میگیرد.
این پیراهن از امروز در فروشگاههای پوما و فروشگاههای هواداری دورتموند با قیمت ۸۵ یورو(نزدیک به ۱.۸ میلیون تومان) به فروش میرسد.