حمله امیرحسین صادقی به فیروز کریمی: تاسف به حال این پیشکسوت که ستاره هم می خواهد بسازد +عکس
آخرین اخبار:
کد خبر:۹۲۱۶۸۵

حمله امیرحسین صادقی به فیروز کریمی: تاسف به حال این پیشکسوت که ستاره هم می خواهد بسازد +عکس

مدافع سابق استقلال علیه فیروز کریمی موضع گرفت.
حمله امیرحسین صادقی به فیروز کریمی: تاسف به حال این پیشکسوت که ستاره هم می خواهد بسازد +عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حضور فیروز کریمی در برنامه شب گذشته مسابقه تلویزیونی سیم آخر حواشی فراوانی داشت. در آخرین مورد، امیرحسین صادقی، مدافع استقلال با انتشار یک استوری که در آن تولد علیرضا فغانی را تبریک گفته بود، جملاتی کنایه آمیز نیز خطاب به فیروز کریمی عنوان کرد. استوری صادقی به شرح زیر است: تولدت مبارک برادر باید تاسف خورد بابت این مدل پیشکسوت که تو برنامه تلویزیونی این مدلی بی احترامی می کنه، فقط باید تاسف خورد که می خوان ستاره هم بسازن

 

 

حمله امیرحسین صادقی به فیروز کریمی: تاسف به حال این پیشکسوت که ستاره هم می خواهد بسازد +عکس

 
نظرات شما
ناشناس
United States of America
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
داوری که لگن بودگورشوگم کرد.. زنده باد پرسپولیس
7
5
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
نه اقاتوخوبی، توبهترینی، توگل فینال جام جهانی روزدی توصندلی جلوبشین اصلافقط تویی تو که خوبی وبقیه فقط ادای تورودرمیارن چون اصلامغرورنیستی وهمیشه حرف حق میزنی وهمیشه واقع بین هستی واحترام به پیشکسوت روهم هیچ وقت فراموش نکردی ونمیکنی ونخواهی کرد(((اینم ازدروغ سیزده من)))
9
5
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
امیرحسین صادقی برفرض فیروز کریمی یه اشتباهی هم کرد؛ تو که خوبی و جات صندلی جلو هستش؛ چرا دنبال تخریب ایشان هستی؟؟؟ تو دنیا نیامده بودی یا نهایتش چهاردست و پا راه می رفتی فیروزخان قهرمان آسیا شد.
4
2
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
خجالت بکش دراین سال جدید که همه کینه وکدورت برطرف میکنند اماتو نمک نشناس به پیشکسوت بی احترامی میکنی شمااشغال کجابودی که دهانت بدموقع بازشد ازامثال باقری هیچ ادب یادنگرفتی !! خواهشا پخش کنید
3
3
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
بحث این حرفها نیست جناب صادقی.شخصیت وادب شمارو از همون اول آشنا هستیم.بهانه ایی دستت افتاد تا بازم بی حرمتی کنی
3
3
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
تو که این همه مودب.باشخصیت.با شعور هستی.فیروز خان جای پدرت نیست؟؟؟
3
2
ناشناس
Iraq
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
برای توچی بایدخورد حرف نزنی نمیگن لالی
3
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
صادقی تو اگه خوب بودی الان جای داشتی برادر چرا کسی رو که دوست ندارین الکی خراب میکنید
3
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
شما با این وضعيتی که گذاشتی و به بزرگتر و استاد و پیشکسوت فوتبال بی حرمتی کردی خودت زدی تو دهن خودت
2
2
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
لنگی ها خفه خون بگیرن. فغانی خیلی داور خوبی بود .در کل بی احترامی کار خوبی نیس واسه کسانی که الگو جوانان هستن
2
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
استقلالیم ولی معتقدم ادب و حرمت همه جا باید رعایت بشه.
آقای کریمی حواشی زیادی ایجاد کرد ولی امیرحسین خان هم نباید اینطوری توهین میکرد.
به هرحال آقای صادقی امیدوارم موفق باشی
0
0
پربازدیدترین آخرین اخبار