به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از استقرار در محل کار خود به بررسی جزئیات قرارداد با کارگزار پرداخت. قراردادی که هشتم آبان ماه سال ۱۳۹۸ به امضا رسید که طی آن کارگزار برند موظف به پرداخت ۱۱۰ میلیارد تومان تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ شد.
قراردادی که جزئیات فراوانی را به همراه داشت تا سمیعی پس از بررسی تمام جوانب آن خواهان فسخ قرارداد با کارگزار شود.
با این حال مشاوران حقوقی و اقتصادی سمیعی از او خواستند تا این کار را انجام نداده و اجازه اتمام قرارداد با شرکتی که قرار بود از برند باشگاه در راستای تأمین منابع سرخپوشان درآمدزایی کند بدهد.
کارگزار فعلی برند پرسپولیس تمام بندهای مالی مندرج در قرارداد را عملیاتی کرده است اما به دلیل برخی موارد در الحاقیه قرارداد، هیچکدام از طرفین علاقهای به این موضوع ندارند.
موضوعی که جعفر سمیعی در جلسه با سایر اعضای هیأت مدیره مطرح کرد و سید مجید صدری که ریاست هیأت مدیره را نیز بر عهده گرفته است رایزنیهای خود را برای انتخاب اسپانسر جدید برای سرخپوشان از ابتدای فصل آینده آغاز کرد.
همین موضوع باعث مذاکره دو شرکت در حوزه آی. تی و مخابرات با باشگاه پرسپولیس شد تا پیشنهادات قابل توجهی را برای حمایت مالی از باشگاه در ازای تبلیغات خود ارائه کنند.
باشگاه پرسپولیس که حدود ۳۵ میلیارد تومان از یکی از اپراتورهای تلفن همراه قرض کرده بود قصد دارد به زودی قرارداد خود با این مجموعه را نهایی کند تا سرخپوشان مبلغی به مراتب بیشتر از سال گذشته از سوی اسپانسرهای خود دریافت کنند.
قراردادی که در حال نهایی شدن است و باشگاه پرسپولیس در سکوت خبری آن را پیش میبرد تا گران قیمت ترین قرارداد مالی تاریخ خود را در زمینه جذب اسپانسر به امضا برساند.
مهر