به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوسهای فراوان تصمیم قطعی به پایان همکاری با کارگزار برند خود گرفت.
سرخپوشان پایتخت که بابت همکاری خود تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ۱۱۰ میلیارد تومان از کارگزار خود دریافت کرده بودند برای ادامه همکاری نیاز به توافقات جدید داشتند.
کارگزار نیز برای ادامه این همکاری اعلام کرد تنها در صورت پرداخت ۴۰ میلیارد تومان برای یک فصل حاضر است در پرسپولیس بماند؛ موضوعی که مورد موافقت هیأت مدیره باشگاه قرار نگرفت و آنها خواستار امضای نامه «اقاله همکاری» را امضا کند.
عدم تمایل دو طرف به ادامه همکاری باعث شده تا جعفر سمیعی نامهای را به شرکت کارگزار برند باشگاه ارسال کرده و خواستار امضای آن برای فسخ قرارداد شده است.
کارگزار برند باشگاه پرسپولیس به طور تمام و کمال این موضوع را پذیرفته است اما برای امضای نامه ارسالی سمیعی و بندهای موجود در آن هنوز اقدامی نکرده است.
با این وجود ادامه همکاری طرفین قطعاً پایان یافته است و سرخها به هیچ وجه با کارگزار خود برای فصل آینده همکاری نخواهند داشت.