مشکلات فوتبال بانوان از زبان ملی‌پوش تیم امید بانوان
آخرین اخبار:
کد ویدیو

مشکلات فوتبال بانوان از زبان ملی‌پوش تیم امید بانوان

فاطمه صفارراستگو در گفتگوی زنده با خبرگزاری دانشجو: فصل گذشته در وچان 20 میلیون تومان قرارداد بستم که خجالت می‌کشم بگویم چند درصد گرفتم. بابت شکست‌ها هم از قراردادمان کم می‌کنند. ما با حجاب کامل بازی می‌کنیم؛ اگر مسابقات‌مان از تلویزیون پخش می‌شد اسپانسرهای بهتری می‌آمد.
کد خبر:۹۵۷۰۲۴
پربازدیدترین آخرین اخبار