نماینده اقلیم کردستان در ایران: وزارت اقلیم کردستان برگزاری کنفرانس صهیونیستی در اربیل را به شدت محکوم کرد
آخرین اخبار:
کد ویدیو

نماینده اقلیم کردستان در ایران: وزارت اقلیم کردستان برگزاری کنفرانس صهیونیستی در اربیل را به شدت محکوم کرد

ناظم دباغ: مسئولینی که مجوز برگزاری چنین نشستی را دادند شاید هشیاری سیاسی نداشتند. قطعا هدف برگزاری چنین اجلاسی خراب کردن روابط اقلیم کردستان با دنیای اسلام و کشورهای منطقه بوده است.
کد خبر:۹۶۶۷۳۵
پربازدیدترین آخرین اخبار