به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، طی قراردادی میان مدیرعامل باشگاه استقلال و شرکت ایده پروران تبلیغ، این شرکت به عنوان کارگزار رسمی باشگاه استقلال معرفی شد.
طبق این قرارداد کف تعهد کارگزار در فصل جاری ۵۰۰ میلیارد تومان و در صورت افزایش درآمد کارگزار، باشگاه از این درآمدها سهم بالايی خواهد برد.
گفتنی است ۱۵۰ میلیارد تومان از تعهد کارگزار مربوط به تبلیغات محیطی بازیهای خانگی باشگاه استقلال است.
مصطفی آجورلو در صحبتی که با بازیکنان استقلال داشت از آن ها خواسته بود کمی مشکلات مالی را تحمل کنند تا باشگاه مجبور نشود با اسپانسری که مبلغ ناچیزی می دهد قرارداد ببندد و به نظر می رسد حالا آجورلو به خواسته خود رسیده است.