به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، بر اساس ملزومات قانونی و همچنین خواسته هواداران مبنی بر انتخاب کارگزار و اسپانسر از طریق مزایده، نسبت به انجام این کار اقدام کرد. در مهلت تعیین شده، تعدادی از شرکتها نسبت به دریافت پاکت، جهت شرکت در مزایده اقدام کردند. ارایه پیشنهاد و تقدیم پاکت تا ساعت 19 روز هشتم آبان به پایان رسید اما ارقام پیشنهادی نظر باشگاه را تامین نکرد. این بررسی طی روزهای نهم و دهم آبان انجام و تصمیم نهایی اخذ شد. به این ترتیب اعلام میشود مزایده کارگزاری پرسپولیس برنده نداشت.
باشگاه پرسپولیس با طی مراحل قانونی ترک تشریفات، انتخاب کارگزار یا اسپانسر خود را از طریق مذاکرات مستقیم انجام خواهد داد.
برای این منظور شرکتهایی به عنوان طرف مذاکره در نظر گرفته شدهاند، ضمن آن که افراد حقیقی و حقوقی که فکر میکنند میتوانند نظر باشگاه را جلب کنند برای این منظور شانس خواهند داشت.
در این ارتباط به اطلاع هواداران عزیز میرساند، در این مدت که مزایده جریان داشت، باشگاه زمان را از دست نداد. چنانکه مشاهده شد در این زمان نسبت به کسب درآمد از فضاهای موجود در حوزه اسپانسرینگ و تجارت الکترونیک اقدام گردید.