آخرین اخبار:
کد خبر:۹۷۴۷۸۷

باشگاه‌های لیگ برتری پشت استقلال را خالی کردند

باشگاه‌های لیگ برتری در موضوع تبلیغات محیطی پشت مدیر عامل باشگاه استقلال را خالی کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از رونمایی از قرارداد جدید کارگزار باشگاه استقلال و تعیین میزان درآمد حاصل از تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی، مدیرعامل این باشگاه در مکاتبه با سازمان لیگ ضمن معرفی شرکت طرف قرارداد از این سازمان درخواست کرد برای اجرای تبلیغات محیطی با شرکت کارگزار باشگاه استقلال در زمینه اجرای تبلیغات در بازی‌های خانگی این باشگاه همکاری شود.

باشگاه استقلال در این نامه اعلام کرد در فصل جدید از امتیاز تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی خودش استفاده خواهد کرد و این بستر درآمدزایی را به سازمان لیگ واگذار نمی‌کند.

این در حالی است که سهم باشگاه‌ها از محل تبلیغات دور زمین در سال‌های گذشته بسیار ناچیز بوده و عملا درآمد قابل توجهی متناسب با ظرفیت موجود در این بخش پرداخت نشده است، اما رویکرد متفاوت باشگاه استقلال در موضوع پرونده تبلیغات محیطی این باشگاه این است تا در این فصل اتفاق متفاوتی را در این حوزه رقم بزند.

به همین منظور مصطفی آجورلو مدیر عامل باشگاه استقلال برای گرفتن تبلیغات محیطی دست به کار شد و پس از وی برخی باشگاه‌ها نیز از جمله تراکتور، گل گهر و ... با مدیر عامل استقلال در این امر هم قدم شدند.

اما اکنون خبر می‌رسد باشگاه‌هایی که با آجورلو هم قدم بودند در بحث تبلیغات محیطی کنار کشیدند و در حال حاضر گویا فقط مدیر عامل استقلال پیگیر این موضوع است که باید دید وی در این راه موفق خواهد شد یا خیر.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار