به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا ساکت پیرامون این طرح می گوید تا الان روال همین بوده: دوستان ایده های جدیدی داشتند، اما این نمیشود که بخواهیم یک روزه همه چیز را تغییر دهیم. متاسفانه مسائل اقتصادی بحث درآمدزایی در فوتبال را با مشکل روبرو کرده است و هر 16 تیم لیگ برتری باید به صورت منسجم کار را جلو ببرند و همدیگر را حمایت کنند.
صحبت ها و مخالفت محمدرضا ساکت به مذاق سرخابی ها خوش نیامده است. مدیران استقلال و پرسپولیس می گویند باشگاه سپاهان حدود 200 میلیارد بودجه دارد و اگر فوتبال گران تر بشود، بودجه سپاهان هم بالاتر می رود. با این حساب طبیعی است که دو میلیارد درآمد تبلیغات محیطی سپاهان به 40 میلیارد برسد، فرقی به حال محمدرضا ساکت نکند.
مدیران سرخابی های پایتخت همچنین معتقدند اگر درآمد استقلال و پرسپولیس مثلا به 100 میلیارد برسد، سپاهان دیگر قادر نخواهد بود شهریار مغانلو یا مسعود ریگی را از پرسپولیس و استقلال بگیرد و رقابت این تیم ها در زمینه حفظ و جذب بازیکنان نزدیک خواهد شد.
حالا مدیران سرخابی علاوه بر سازمان لیگ، موانع دیگری نیز در مسیر رسیدن به درآمد تبلیغات محیطی پیش روی خود می بینند. آنها می گویند مخالفت ساکت به این دلیل است که به عنوان مدیرعامل سپاهان دوست ندارد دست استقلال و پرسپولیس هم از لحاظ مالی باز باشد.