image/svg+xml
Toggle navigation
صفحه اصلی خبرگزاری
صفحه اول پخش زنده
نشستهای خبری
مناظرات
سخنرانیها
گفتگوها
تجمعات
سایر
عضویت در خبرنامه
درباره ما
تماس با ما
پیوندها
آرشیو
نظرسنجی
جستجو
آب و هوا
RSS
پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۳
پخش زنده
سخنرانیها
کد خبر:
۹۷۷۵۵۲
رئیسی: امروز مسئله را نباید در یک بخش و فرد دید، مسئله اصلی امیدوار کردن مردم در عمل است
رئیس جمهور در دفاع از گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش: حاج قاسم الگوی «ما می توانیم» است. در هر حوزه ای با اخلاص و تدبیر وارد شویم حتما نتیجه می گیریم.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
منتخب رویداد
رئیسی: وزیر پیشنهادی شناخت و برنامه دارد، فیاضی تحول گراست
رئیسی: انتظارات از دولت سیزدهم بالاست، چون می گویند دولت و مجلس هماهنگ است و درست هم می گویند
توضیح رئیس جمهور در مورد قرابت فامیلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با شهردار تهران
رئیسی: دولت سیزدهم را با دولت های سه دهه در زمینه انتصاب های فامیلی مقایسه کنید
رئیسی: محور انتخاب وزیر، شایستگی است، نه قرابت نه رفاقت و نه فشار رسانه ای
رئیسی: سفرهای استانی علی رغم حرف هایی که گوشه و کنار می زنند برای من مغتنم است
رئیسی: با تعامل مجلس، ساختار بودجه را اصلاح می کنیم
مخالفت کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با فیاضی، به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم
حجت الاسلام باقی: با حضور فیاضی تحول اتفاق نمی افتد
غضنفرآبادی: پدرخوانده های آموزش و پرورش در صف ابتدایی مخالفت با وزیر پیشنهادی هستند
محرم زاده: آقای فیاضی! شما مدیر پرورشی کدام مدرسه بوده اید؟/ چرا مدرک دکتری شما مورد تایید وزارت علوم نیست
گودرزی، نماینده بروجرد: نه رئیسی در ریاست جمهوری متولد شده است نه ما در مجلس
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: بودجه آموزش و پرورش 4/6 دهم کاهش پیدا کرده است. در هیچ کشوری این اتفاق نمی افتد
لینک کوتاه:
https://snn.ir/0046Iy
لینک کپی شد
برچسب ها
رئیسی
صحن علنی مجلس
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش
گزارش خطا
این خبر را به اشتراک بگذارید
ارسال نظرات
نام
ایمیل
* نظر
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.