آخرین اخبار:
کد خبر:۹۸۱۳۴۸

حرف آجورلو به کرسی نشست؛ استقلال سرانجام مجری تبلیغات دربی شد

باشگاه استقلال برای اجرای تبلیغات محیطی در دربی امروز با مسئولان سازمان لیگ به توافق رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در روزهای اخیر مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال نامه‌های جداگانه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال و درخواست کرده بود که با توجه به اینکه استقلال میزبان پرسپولیس در دربی هفته هشتم لیگ برتر است، تبلیغات محیطی را در اختیار این باشگاه قرار دهد.

مدیرعامل استقلال با تأکید بر اینکه تبلیغات محیطی حق این باشگاه استقلال است، در نامه‌اش به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ خواسته بود عوامل سازمان لیگ برای اجرای تبیلغات محیطی همکاری کنند. با وجود درخواست استقلال، روز گذشته در جلسه هماهنگی پیش از دربی، نماینده سازمان لیگ اعلام کرد در صورتی که استقلال اجرای تبلیغات محیطی را به این سازمان ندهد، اجازه برگزاری دربی را نخواهد داد. در ادامه این اختلاف‌ها، مسئولان استقلال نشست خبری فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال را در هتل اسپیناس برگزار کردند تا نشان دهند در اجرای تصمیمات خود جدی هستند.

مسئولان استقلال به همراه نماینده کارگزار باشگاه امروز (شنبه) جلسه‌ای را با سازمان لیگ برگزار و برای اجرای تبلیغات محیطی به توافق رسیدند. ظاهراً استقلالی‌ها چکی از سوی کارگزار برای ارائه ضمانت در اختیار سازمان لیگ قرار دادند تا امروز بتوانند تبلیغات محیطی را در اختیار داشته باشند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار