کد خبر:۹۸۹۲
ديدار مسئولان حزب الله لبنان و حزب سوسياليست ترقي خواه در بيروت
مسئولان حزب الله و حزب سوسياليست ترقي خواه براي پيشبرد آشتي ملي در منزل طلال ارسلان از وزراي کابينه لبنان با يکديگر ديدار کردند.
به گزارش «شبكه خبر دانشجو» به نقل از العالم،در اين ديدار محمد فينيش از وزراي حزب الله در کابينه، حسين رحال، مسئول رسانه اي و وفيق صفا، مسئول کميته ارتباطات از حزب الله حضور داشتند.
از سوي ديگر وائل ابوفاعور از وزراي کابينه و اکرم شهيب از نمايندگان مجلس و رامي الريس، مسئول رسانه اي نيز به عنوان نمايندگان حزب سوسياليست ترقي خواه شرکت کردند.
ديدار مسئولان حزب الله و حزب سوسياليست ترقي خواه در آستانه برگزاري نشست گفت وگوي ملي لبنان در قصر رياست جمهوري - بعبدا- برگزار شد./انتهاي پيام/
لینک کپی شد
گزارش خطا