موسوی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو:
خودروسازان بدهی قطعه سازان را پرداخت نمی کنند، همین باعث دپو شدن هزاران خودرو به دلیل کمبود قطعه در پارکینگ ها می شود.
خودروسازان تنها پول قطعه سازان عضو هیئت مدیره را پرداخت می کنند و همین باعث از بین رفتن رقابت بین سایر قطعه سازان و ایجاد انحصار می شود.
آمارهای مختلفی از خودروهای احتکار شده به بهانه های مختلف در بازار وجود دارد اما تا 150 هزار خودرو هم گزارش شده است.
برای بهبود شرایط خودرو در کشور باید فاصله بین بازار و تولید کمتر شود.