تیم ملی دوومیدانی ایران با کسب ۴ سهمیه المپیک از مسابقات قزاقستان به ایران بازگشت.
کد خبر: ۴۲۸۵۰۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۶