در گفتوگو با SNNTV؛
معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیسجمهور اعلام کرد شرکت ایران در نشست شرم الشیخ به صلاح نبود و دلیل آن را نمایشمحور بودن اجلاس و سابقه حمله آمریکا عنوان کرد.
کد خبر: ۱۳۱۷۶۷۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۷/۲۲