وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون وزیر امور خارجه قزاقستان بر ضرورت استفاده بیش از پیش از ظرفیتهای موجود دو کشور، از جمله توانمندیهای بخش خصوصی، برای ارتقا و توسعه روابط در عرصههای مختلف اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
کد خبر: ۱۲۲۳۴۶۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱۱/۱۴