فرایند ارسال درخواست برای مهمان شدن و انتقال سال تحصیلی آینده در سامانه اداره کل خدمات آموزشی وزارت علوم از امروز آغاز شد.
کد خبر: ۲۳۵۵۲۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۲/۰۱