دانشجو گزارش میدهد؛
تخصیص ارز ترجیحی به دارو و ماده موثره دارویی در سالهای اخیر از یک سو موجب تضعیف تولیدکنندگان دارو و از سوی دیگر موجب قاچاق معکوس و به وجود آمدن کمبود دارو در کشور شده است. موضوعی که میتواند با حذف ارز ترجیحی دارو و تخصیص منابع آن به پوشش بیمهای مشکلات را حل کرد.
کد خبر: ۹۶۱۲۵۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۴