مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبرداد:
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند کشتی کانتینربر با محموله انواع کالاهای وارداتی امروز در بندر شهید رجایی پهلو گرفت.
کد خبر: ۱۴۱۹۱۳۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۳۱