فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما طی مدت اخیر سرباز ورودی هم داشتهایم اما به لحاظ تمهیدات ویژهای که داشتیم، موردی از ابتلا به کرونا وجود نداشته است.
کد خبر: ۸۳۱۴۹۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۱۱