سفیر کشورمان در سازمان ملل در واکنش به این قطعنامه غیرالزامآور درباره ایران اظهار داشت: این قطعنامه برای مردم ایران یاد آور سالها رفتار غیرمنصفانه بانی آن و مدعیان دفاع از حقوق بشر است.
کد خبر: ۴۶۲۵۰۴ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۳۰