سرمربی تیم ملی، دو بازیکن تیم ملی را از حضور در لیست بازیکنان حاضر در دیدار ازبکستان خط زد.
کد خبر: ۵۴۸۴۸۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۷/۱۴