گزارش/
اصلاحطلبان حالا عصبانیتر از هر زمان دیگری هستند. در روزنامههایشان باب انتقاد از اعضای «فراکسیون امید» را گشودهاند. البته آنها هنوز نمیدانند که چه کسی را باید مقصر تشکیل فراکسیون اعتدال معرفی کنند.
کد خبر: ۵۲۸۰۴۱ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۰۴