گفته میشود که اگر استوکس ۴ بازی پرسپولیس را بهدلایل انضباطی از دست بدهد، نهتنها پولی از پرسپولیس دریافت نمیکند، بلکه بدهکار باشگاه هم میشود که در نوع خودش جالب است.
کد خبر: ۸۲۹۱۱۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۰۳