ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین تجاوز خود به مناطق جنوبی لبنان، ارتفاعات «علیالطاهر» در حومه شهر نبطیه را هدف حملات توپخانهای قرار داد.
کد خبر: ۱۴۱۶۴۹۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۲۶