پلیس راهور اعلام کرد؛
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از اتمام فرصت خروج پلاکهای غیربومی از شهرهایی خبر داد که از ۳۰ اسفند وضعیت آنها نارنجی و قرمز شده بود و گفت: در صورت رویت این خودروها در شهرهای مذکور اعمال جریمه صورت میگیرد.
کد خبر: ۹۲۱۸۴۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۰۴