مهلت ثبت نام داوطلبان در آزمون پذیرش در دورههای تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد و داوطلبان تا سوم اردیبهشت میتوانند در این آزمون ثبت نام کنند.
مسئول فلوشیپ در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد: برای اولین بار در کشور، آزمون فلوشیپ پزشکی بازساختی در دندانپزشکی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران برگزار شد.