رویانیان:
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم نوشابه انرژیزای پرسپولیس در هزار سوپرمارکت توزیع شود تا درآمد حاصل از آن کمک زیادی به باشگاه بکند.
کد خبر: ۲۴۹۰۰۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۱۱