مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از جمعآوری ۳۰۰ مگاوات برق غیرمجاز در استان تهران تا پایان تابستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۹۵۱۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۴/۰۱