سیدمحمد نبویان، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در نشست خبری خود تاکید کرد که ایران از غنیسازی 20 درصد پایینتر نخواهد آمد و ذخایر اورانیوم ایران هیچوقت به خارج از کشور نخواهد رفت.
کد خبر: ۱۲۷۰۹۹۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۳/۱۷