مدیر تیم پرسپولیس گفت: برخی بازیکنان به دلیل مسائل مالی با پرسپولیس قرارداد نبستند و به تیمهای نفتی و فولادی که قرارداد مبلغ بالا میبندند پیوستند.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۴۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۹