دولت ترامپ برای دومین روز متوالی کارکنان آژانس USAID را از مقر خود در واشنگتن دیسی بیرون کرده و به دنبال تعطیلی این آژانس است. این اقدام باعث اعتراضات گسترده دموکراتها و آشوب داخلی در آژانس شده است.
کد خبر: ۱۲۲۴۱۲۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱۱/۱۶