در کوهدشت لرستان؛
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت از مسمومیت ۲۱ نفر در این شهرستان با قارچ سمی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۴۵۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۰۵