پدیده‌ای به نام معلم بلاگر!/فرصت‌ها و آسیب‌ها
یادداشت دانشجویی|

پدیده‌ای به نام معلم بلاگر!/فرصت‌ها و آسیب‌ها

آموزش نیاز به تعامل تعهد و احساس مسئولیت دارد و این چیز‌ها در بستر فضای مجازی به راحتی قابل دستیابی نیستند؛ بنابراین باید به فکر راه حل‌هایی بود که بتوانند این دو حوزه را به طور مؤثر ترکیب کنند.
مسئله فلسطین، مسئله ظهور است
یادداشت دانشجویی|

مسئله فلسطین، مسئله ظهور است

آنان که فلسطین را یک بحران بین‌المللی یا نهایتا یک کشور مسلمان جنگ‌زده می‌دانند و خود را کنار می‌کشند معنای این عبارت را درک نکردند که «قضیه فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن در‌های فرج به روی امت اسلام است»
هفته معلم؛ تجلیل از معماران آینده کشور
موازنه قدرت جهانی و اقدامات استراتژیک ایران در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی
یادداشت

موازنه قدرت جهانی و اقدامات استراتژیک ایران در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی

دبیر اسبق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان لرستان در یادداشتی به موازنه قدرت جهانی و اقدامات استراتژیک ایران در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی پرداخت.
انحلال بانک آینده تنها راه حمایت از معیشت مردم است
یادداشت دانشجویی|

انحلال بانک آینده تنها راه حمایت از معیشت مردم است

فاطمه رحیمی، دانشجوی مهندسی شیمی دانشگاه ارومیه، در انتقاد شدید از بانک آینده، آن را به دلیل زیان انباشته ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی و سوءمدیریت‌های گسترده به بحرانی اقتصادی تبدیل شده دانست. او ادامه فعالیت این بانک را خیانت به منافع عمومی دانسته و بر لزوم انحلال فوری آن و برخورد جدی با بانک‌های رانتی و زیان‌ده تأکید کرد.
علف هرز اقتصاد ایران
یادداشت دانشجویی|

علف هرز اقتصاد ایران

تیتر اخبار این روز‌ها علف هرزی است که از زمینِ ناتراز اقتصاد ایران سر در آورده و ریشه هایش تا کجاها که نرفته؛ علف هرزی که در آوردنش جان تازه‌ ای به این زمین خواهد داد.
مهندس صنايع، قلب تپندۀ سازمان
یادداشت دانشجویی|

مهندس صنايع، قلب تپندۀ سازمان

آیندۀ مدیریت منابع انسانی در گرو رهبرانی است که نه تنها از مهارت‌های مدیریتی برخوردار باشند، بلکه بتوانند با رویکرد‌های علمی سازمان‌ها را به سوی رشد و پیشرفت هدایت کنند و این دقیقاً همان قابلیتی است که یک مهندس صنایع میتواند به ارمغان بیاورد. اما چه‌گونه؟
بازاریابی پارتیزانی یا بازاریابی چریکی/ روشی خاص برای شهرت در بازار
یادداشت دانشجویی|

بازاریابی پارتیزانی یا بازاریابی چریکی/ روشی خاص برای شهرت در بازار

رقابت اقتصادی، نوعی از جنگ است شاید بدون خونریزی. اگر بازار را به میدان جنگ تشبیه کنیم یکی از راه‌های موفقیت در این بازار، بازرایابی چریکی است. اما بازاریابی چریکی چیست و چگونه یک چریک اقتصادی شویم؟!
مسکن، محل تنش/علل افزایش قیمت مسکن در ایران و راهکارهای آن
یادداشت دانشجویی

مسکن، محل تنش/علل افزایش قیمت مسکن در ایران و راهکارهای آن

مسکن که باید کالایی مصرفی و در دسترس مردم باشد تبدیل به کالایی سرمایه‌ای شده و جامعۀ ایران را با بحرانی اجتماعی-اقتصادی مواجه کرده است.
استکبار موکتی/ ایران، تاریخ و عبرت‌ها
یادداشت دانشجویی|

استکبار موکتی/ ایران، تاریخ و عبرت‌ها

مذاکره فی‌النفسه نمی‌تواند بد یا خوب باشد بلکه با مقتضیات زمان است که وزن پیدا می‌کند. مذاکره‌ای مطلوب است که در آن دو طرف برابر باشند و یک طرف ابزاری برای تحمیل اراده خود بر دیگری نداشته باشد، مذاکره‌ای که مشت امنیتی کشور را باز نکند و آن را به ثمن بخس حراج نکند تا در مقابل، برای دوران گذرایی امتیاز اقتصادی بگیرد.
۱۲۳۴۵