کاهش آمار ازدواج با تبلیغات غلط/تشویق مردم به تجملگرایی و مصرف‌گرایی، پیامد منفی تبلیغات است
سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
Tuesday 16 August 2022
یادداشت
مهم‌ترین پیامدهای منفی میتوان به تشویق مردم به مصرف‌گرایی و تجملگرایی با هدف افزایش سود شرکت، تاثیر بر آمار ازدواج از طریق اثر بر انتظارات، ایجاد یک خوشبختی توهمی حاصل از مصرف محصولات و در نهایت نمایش زندگی‌های تجملاتیاز پیامدهای منفی تبلیغات است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار