مهدی طغیانی: خودرو در ایران یک کالای سرمایه‌ای است؛ مردم می‌خرند تا گران‌تر بفروشند

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در «نشست علمی در خصوص چالش های قیمت گذاری خودرو»: در دانشگاه ها باید درباره مساله خودرو فکر شود، مساله خودرو یک کار اندیشکده‌ای است. زمانی که در تحریم اول، اولین چوب را خوردیم و پژو از ایران رفت دوباره همان چوب را در تحریم دوم از پژو خوردیم. همیشه تراز صنعت خودرو منفی بوده است. وابستگی صنعت خودرو چه در بحث تولید داخل و چه واردات، ارزبر بوده نه ارزآور . 95 درصد تولید خودروی ما توسط ساپیا و ایران خودرو صورت می گیرد که انحصاری است.
کد خبر:۱۰۷۳۹۶۵
کد ویدیو
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار