دبیر رویداد ملی مد و رسانه: عنوان حجاب‌استایل در صنعت مد و در رسانه جایگاهی ندارد / مدیریت حجاب استایل‌ها امکان‌پذیر است
کد خبر: ۱۰۸۱۵۵۲
مهسا فرزان در گفتگو با دانشجو: من پدیده یا کلمه‌ای به اسم حجاب‌استایل را قبول ندارم؛ مگر ما می‌توانیم بگوییم حجاب استایل یا حجاب غیراستایل؟ چیزی که مثبت و منفی نداشته باشد، تعریفی هم ندارد. حجاب خودش یک استایل (سبک پوشش) است. اینکه ما بخواهیم فقط، چون روسری را جلو داده‌ایم، هر محتوایی با هر ریتم، آهنگ و ظاهری تولید کنیم، نه محتوای فاخریست و نه جایگاه و ارزشی دارد. عنوان حجاب‌استایل در صنعت مد و در رسانه جایگاهی ندارد. اگر افرادی با این عنوان بخواهند بروند به سمت تبدیل به فروشگاه‌های اینترنتی و طراحی و معرفی محصول خودشان، این ارزشمند است. اینکه این افراد صرفا بخواهند در حوزه سبک زندگی کار کنند، آنهم سبک زندگی‌ای که با چارچوب‌های اسلامی مخالف است و یک زن دغدغه‌مندِ ارزش‌آفرینِ محورخانواده را نشان نمی‌دهد؛ محتوای پوچی را تولید کرده‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
captcha