دبیر رویداد ملی مد و رسانه: عنوان حجاب‌استایل در صنعت مد و در رسانه جایگاهی ندارد / مدیریت حجاب استایل‌ها امکان‌پذیر است

مهسا فرزان در گفتگو با دانشجو: من پدیده یا کلمه‌ای به اسم حجاب‌استایل را قبول ندارم؛ مگر ما می‌توانیم بگوییم حجاب استایل یا حجاب غیراستایل؟ چیزی که مثبت و منفی نداشته باشد، تعریفی هم ندارد. حجاب خودش یک استایل (سبک پوشش) است. اینکه ما بخواهیم فقط، چون روسری را جلو داده‌ایم، هر محتوایی با هر ریتم، آهنگ و ظاهری تولید کنیم، نه محتوای فاخریست و نه جایگاه و ارزشی دارد. عنوان حجاب‌استایل در صنعت مد و در رسانه جایگاهی ندارد. اگر افرادی با این عنوان بخواهند بروند به سمت تبدیل به فروشگاه‌های اینترنتی و طراحی و معرفی محصول خودشان، این ارزشمند است. اینکه این افراد صرفا بخواهند در حوزه سبک زندگی کار کنند، آنهم سبک زندگی‌ای که با چارچوب‌های اسلامی مخالف است و یک زن دغدغه‌مندِ ارزش‌آفرینِ محورخانواده را نشان نمی‌دهد؛ محتوای پوچی را تولید کرده‌اند.
کد خبر:۱۰۸۱۵۵۲
کد ویدیو
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار