علی علیزاده، کارشناس و تحلیلگر رسانه در برنامه «دادستان»: ما سالهاست به عنوان سوژههایی با صنعت فرهنگی عجین شدیم، ابتدای انقلاب ذهنهای مردم انقلابی بود، اما در طول مدت دچار سرگرمی زدگی شدهایم. برخی از رسانهها پولشان به بخشی از الیگارشی ثروت وصل میشود قطعا درباره کارگران نمینویسند و وقتی رد پول را دنبال میکنیم متوجه میشویم که چه رسانههای در منفعتشان است که صدای کارگران شنیده شود و چه رسانههایی به نفعشان نیست. جنبش دانشجویی کسانی هستند که منفعتی در وضعیت ندارند و میتوان برای پیگیری مسائل توسط دانشجویان امیدوار بود. کسانی که دنبال عدالتخواهی هستند در اقلیت اند و باید به تاکتیکهایی مجهز بشویم که صدای کارگران را به گوش مردم برساند و این یک مکانیزم خودکار نیست. طزره نشان داد با هوشمندی و فهم سیاسی میتوان مسائل را پیگیری کرد. نیروی پایه کار انقلابی باید حواسش باید که فضای رسانهای در ایران و جهان در سال ۲۰۲۳ پر از فضای گول زننده است.