مدیرپروژه پل B1: از لحظه ای که خبر حمله به پل را شنیدم به فکر دوباره ساختن آن هستم
ابوالفضل رحمانی، مدیر پروژه پل B1 در گفتگو با SNNTV:هنوز هم وقتی فیلم های آن روز را میبینم حالم بد میشود.اولین چیزی که بعد از خبر حمله به پل به ذهنم رسید این بود که باید قوی باشیم تا دوباره بتوانیم بسازیم.