بیرانوند: بازیکنان ایران با قلبشان بازی کردند + فیلم
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۴۱۹۳۳۹

بیرانوند: بازیکنان ایران با قلبشان بازی کردند + فیلم

علیرضا بیرانوند در مصاحبه پس از بازی عنوان کرد: به بچه‌های تیم ملی و کادر فنی خسته نباشید میگویم؛ دست تک تک ایرانیان که ما را حمایت کردند، میبوسم.
بیرانوند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو؛ علیرضا بیرانوند در مصاحبه پس از بازی عنوان کرد: به بچه‌های تیم ملی و کادر فنی خسته نباشید میگویم؛ دست تک تک ایرانیان که ما را حمایت کردند، میبوسم.

وی افزود: بازی خیلی سختی بود؛ تا قبل از اینکه ده نفره شوند فشار خیلی عجیبی آوردند و بعد از ده نفره شدن بلژیک عقب نشست.

بیرانوند در پایان گفت: بازیکنان ایران با قلبشان بازی کردند.

کد ویدیو
برچسب ها:
بیرانوند
پربازدیدترین آخرین اخبار