کد خبر:۱۴۱۹۳۳۹
بیرانوند: بازیکنان ایران با قلبشان بازی کردند + فیلم
علیرضا بیرانوند در مصاحبه پس از بازی عنوان کرد: به بچههای تیم ملی و کادر فنی خسته نباشید میگویم؛ دست تک تک ایرانیان که ما را حمایت کردند، میبوسم.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو؛ علیرضا بیرانوند در مصاحبه پس از بازی عنوان کرد: به بچههای تیم ملی و کادر فنی خسته نباشید میگویم؛ دست تک تک ایرانیان که ما را حمایت کردند، میبوسم.
وی افزود: بازی خیلی سختی بود؛ تا قبل از اینکه ده نفره شوند فشار خیلی عجیبی آوردند و بعد از ده نفره شدن بلژیک عقب نشست.
بیرانوند در پایان گفت: بازیکنان ایران با قلبشان بازی کردند.
لینک کپی شد
گزارش خطا