رایزنی برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر کشتی فرنگی
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، و به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، این نشست تخصصی با حضور عبدالمهدی نصیرزاده، نایبرئیس فدراسیون کشتی، فرشاد ابراهیمپور، نماینده مردم شهرستانهای ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در مجلس شورای اسلامی و امیرعباس لشگری، رئیس مرکز ورزش و تربیتبدنی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد.
هدف اصلی از این جلسه، بررسی ظرفیتهای بالقوه و استعدادهای درخشان کشتی در منطقه ایذه و اتخاذ تدابیر لازم برای حمایت از نخبگان ورزشی این دیار بود. با توجه به جایگاه ویژه کشتی در ایذه و موفقیتهای کشتیگیران این منطقه، طرفین در خصوص ضرورت همافزایی برای معرفی بیشتر توانمندیهای ورزشی این خطه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
یکی از محورهای کلیدی این نشست، بررسی سازوکارهای حضور تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی در رقابتهای لیگ برتر با نام و عنوان «شهرستان ایذه» بود. این تصمیم میتواند ضمن ارتقای برند ورزشی منطقه، بستری حرفهای و باثبات را برای حضور استعدادهای درخشان ایذهای در سطح اول کشتی کشور فراهم آورد و مسیر موفقیت آنها را در عرصه قهرمانی هموارتر سازد.
انتهای پیام/