استارت بانوان پارادوومیدانیکار برای افتخارآفرینی در ناگویا
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نخستین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی پارادوومیدانی بانوان ایران با هدف حضور قدرتمند در بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۶ ژاپن، با حضور ۱۸ ورزشکار در تهران به پایان رسید تا کادر فنی نخستین ارزیابیها از وضعیت آمادگی ملیپوشان را به عمل آورد.
این اردوی ۱۲ روزه که از ۱۸ تا ۲۹ خردادماه در پایتخت برگزار شد، میزبان ۱۸ بانوی دونده و پرتابگر از سراسر کشور بود. در طول این مدت، ملیپوشان تحت نظارت دقیق ناظر فدراسیون و مربیان کادر فنی، تمرینات تخصصی خود را پشت سر گذاشتند.
طبق برنامهریزی صورت گرفته، تمرینات تکنیکی و ارزیابی عملکرد دوندگان تیم ملی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب انجام شد. به طور همزمان، ملیپوشان بخش پرتابها نیز تمرینات خود را در مجموعه ورزشی شهید شیرودی پیگیری کردند تا سطح آمادگی جسمانی و رکوردهای آنها توسط کادر فنی ثبت و تحلیل شود.
تیم ملی پارادوومیدانی بانوان کشورمان خود را برای حضور در پنجمین دوره بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۶ آماده میکند. این رقابتهای معتبر قرار است در مهرماه سال جاری به میزبانی شهر ناگویا در استان آیچی ژاپن برگزار شود و کاروان ایران به دنبال تکرار و ارتقای موفقیتهای دورههای پیشین در این آوردگاه قارهای است.
انتهای پیام/