برگزاری گردهمایی سراسری معاونان امور جوانان
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، گردهمایی معاونان امور جوانان استانهای سراسر کشور با هدف همافزایی، بررسی چالشهای کلان و ارائه راهکارهای عملیاتی، به میزبانی دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان در هتل المپیک تهران برگزار شد. این گردهمایی با محوریت ایجاد تعامل سازنده میان ستاد و استانها برگزار شد تا ضمن شناسایی دقیق چالشهای موجود، بستری برای ارائه راهکارهای تخصصی جهت بهبود وضعیت امور جوانان در سراسر کشور فراهم شود.
در این نشست مشترک، مدیران کل ستادی وزارت ورزش و جوانان شامل اسدی (مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان)، مریم ملامحمدی (مدیرکل دفتر برنامه و بودجه)، مرتضی فلاح (مدیرکل توسعه منابع انسانی)، سحر فامیلزارع (مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات)، حسن رفعتیفر (سرپرست اداره کل ذیحسابی و امور مالی)، عبدالله چمنگلی (سرپرست اداره کل امور استانها)، حسین دهقانی (مدیرکل عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات)، قاسم ایمانینژاد (رئیس مرکز حراست)، کریمی (مدیرکل طرحهای ملی و فراگیر جوانان)، کلیبری (مدیرکل مشارکتهای اجتماعی و فعالیتهای داوطلبانه جوانان) و عبدی (مدیرکل برنامهریزی و توسعه اجتماعی جوانان) حضور داشتند.
از مهمترین محورهای مورد بحث در این گردهمایی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- بررسی و چالشهای اعتباری: ارزیابی وضعیت بودجههای استانی و ارائه راهکار برای بهینهسازی تخصیص منابع.
- ارتقای نظام نظارت: بهبود سازوکارهای ارزیابی عملکرد و پایش دقیقتر فعالیتها در استانها.
- تعامل و همافزایی: ضرورت بهرهگیری حداکثری از ظرفیتهای موجود و تقویت همکاری میان ستاد و بخشهای استانی برای اجرای برنامههای حوزه جوانان.
در بخش دوم این گردهمایی، فضای گفتوگوی مستقیم میان معاونان امور جوانان استانها و مدیران ستادی فراهم شد. در این نشستِ پرسش و پاسخ، معاونان استانها ضمن طرح مسائل و چالشهای اختصاصیِ مناطق تحت مدیریت خود، پیشنهادات کاربردی خود را برای پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان ارائه دادند که مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
این نشست در نهایت با تأکید بر استمرار این تعاملات برای دستیابی به خروجیهای موثرتر در حوزه سیاستگذاری جوانان به پایان رسید.
انتهای پیام/