کد خبر:۱۴۲۰۱۸۰
فیروز کریمی: چرا با این وسعت کشور نباید لیگ ۱۸ تیمی داشته باشیم؟ + فیلم
کارشناس برنامه فوتبال ۱۶۸ به ۱۸ تیمی شدن لیگ برتر فوتبال ایران واکنش نشان داد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فیروز کریمی کارشناس برنامه «فوتبال ۱۶۸» ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۲۶:به تیم نساجی بابت صعود و داشتن هواداران خونگرم و مهمان نواز تبریک میگم.
انتهای پیام/
لینک کپی شد
گزارش خطا