اردوی تیم ملی بسکتبال سه‌به‌سه زیر ۲۳ سال آغاز شد
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۴۲۰۱۸۷

اردوی تیم ملی بسکتبال سه‌به‌سه زیر ۲۳ سال آغاز شد

اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال سه‌به‌سه زیر ۲۳ سال مردان از روز شنبه ۶ تیرماه به میزبانی سالن شهید کشوری شهر قدس برگزار می‌شود؛ اردویی که با حضور ۱۴ بازیکن و در راستای آماده‌سازی ملی‌پوشان برای رقابت‌های پیش رو تشکیل خواهد شد.
بسکتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، و بر اساس اعلام فدراسیون بسکتبال، مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال سه‌به‌سه زیر ۲۳ سال مردان از روز شنبه ۶ تیرماه در سالن شهید کشوری شهر قدس آغاز می‌شود.

در این اردو که با حضور ۱۴ بازیکن برگزار خواهد شد، ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی به تمرینات فنی و تاکتیکی خواهند پرداخت تا آمادگی لازم برای حضور در رویدادهای پیش رو را کسب کنند.

اسامی بازیکنان دعوت‌شده به این اردو به شرح زیر است:

صارم جعفری، رضا نظری‌کیا، معین خورسندی، پارسا قربان، امیرمحمد حبیبی، محمدامین آناهید، امیرعلی میرجلالی، مهدی سلیمانی، ایلیا دانشمهر، محمدرضا آقا رفیعی، حمید ضیائی، محمدامین خسروی، آرگن میناسیانس و آرین صبوری.

این اردو بخشی از برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال سه‌به‌سه زیر ۲۳ سال به شمار می‌رود که با هدف ارتقای هماهنگی تیمی و ارزیابی عملکرد بازیکنان در دستور کار فدراسیون قرار گرفته است.

انتهای پیام/

پربازدیدترین آخرین اخبار