اردوی تیم ملی بسکتبال سهبهسه زیر ۲۳ سال آغاز شد
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، و بر اساس اعلام فدراسیون بسکتبال، مرحله جدید اردوی آمادهسازی تیم ملی بسکتبال سهبهسه زیر ۲۳ سال مردان از روز شنبه ۶ تیرماه در سالن شهید کشوری شهر قدس آغاز میشود.
در این اردو که با حضور ۱۴ بازیکن برگزار خواهد شد، ملیپوشان زیر نظر کادر فنی به تمرینات فنی و تاکتیکی خواهند پرداخت تا آمادگی لازم برای حضور در رویدادهای پیش رو را کسب کنند.
اسامی بازیکنان دعوتشده به این اردو به شرح زیر است:
صارم جعفری، رضا نظریکیا، معین خورسندی، پارسا قربان، امیرمحمد حبیبی، محمدامین آناهید، امیرعلی میرجلالی، مهدی سلیمانی، ایلیا دانشمهر، محمدرضا آقا رفیعی، حمید ضیائی، محمدامین خسروی، آرگن میناسیانس و آرین صبوری.
این اردو بخشی از برنامههای آمادهسازی تیم ملی بسکتبال سهبهسه زیر ۲۳ سال به شمار میرود که با هدف ارتقای هماهنگی تیمی و ارزیابی عملکرد بازیکنان در دستور کار فدراسیون قرار گرفته است.
انتهای پیام/