حضرتپور: فرانسه باکیفیت بود، اما ما تا آخرین امتیاز جنگیدیم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا حضرتپور، لیبروی ملیپوش ایران، پس از پایان دیدار نزدیک و نفسگیر برابر فرانسه که با شکست ۳ بر ۲ شاگردان پیاتزا به پایان رسید، ضمن احترام به حریف اظهار داشت: اول از همه باید به تیم ملی فرانسه خسته نباشید بگویم. آنها امروز واقعاً عملکرد بسیار خوبی داشتند و بازی باکیفیتی را به نمایش گذاشتند.
حضرتپور درباره عملکرد ملیپوشان کشورمان در این میدان بزرگ گفت: بچهها تا آخرین لحظه جنگیدند و برای کسب نتیجه، هرچه در توان داشتند به کار گرفتند. فرانسه به عنوان میزبان مسابقات از حمایت هواداران بهره میبرد و شرایط جوی و گرمای سالن نیز بر روند بازی تأثیرگذار بود؛ اما اینها بهانه نیست، چرا که شرایط برای هر دو تیم یکسان بود.
وی افزود: با وجود تمام فشارها و شرایط خاص این بازی، ما سعی کردیم تا امتیاز آخر بجنگیم و در زمین چیزی برای کم گذاشتن باقی نگذاشتیم.
لیبروی تیم ملی در پایان با ابراز رضایت از سطح کیفی مسابقه گفت: من همیشه میگویم کاش در والیبال هم مانند برخی رشتهها نتیجه مساوی وجود داشت و لزوماً برنده و بازندهای تعیین نمیشد؛ چرا که امروز هر دو تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند و شاهد یک نبرد باکیفیت و دیدنی بودیم که حق هیچکدام از دو تیم، دست خالی ترک کردن زمین نبود.
انتهای پیام/