حقپرست امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل آمریکا
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته دوم لیگ ملتهای والیبال که از سوم تا هفتم تیرماه به میزبانی شهرهای اورلئان، گلیویسه و لولیانا پیگیری میشود، در دومین مسابقه خود در شهر اورلئان شاهد جدال ایران و آمریکا بود. در این تقابل، علی حقپرست با کسب ۱۶ پوئن عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را به خود اختصاص داد و متئو اندرسون، ستاره تیم آمریکا، با کسب ۱۸ امتیاز، بهترین بازیکن میدان از حیث امتیازآوری شناخته شد.
بررسی آمار تیمی نشان میدهد که شاگردان روبرتو پیاتزا در مجموع ۷۲ امتیاز کسب کردند که شامل ۴۹ پوئن از حمله، ۵ امتیاز از دفاع، ۲ پوئن مستقیم سرویس و ۱۶ امتیاز از خطاهای بازیکنان آمریکا بود. در مقابل، تیم ملی آمریکا ۸۱ امتیاز به دست آورد که حاصل ۵۱ امتیاز در حمله، ۶ دفاع، ۵ پوئن سرویس و بهرهگیری از ۱۹ امتیاز اهدایی به دلیل اشتباهات بازیکنان ایران بود. اگرچه نتیجه نهایی به سود حریف رقم خورد، اما نزدیکی امتیازات کسب شده در بخش حمله، نشاندهنده پتانسیل بالای تیم ملی در اجرای برنامههای تهاجمی است که با کاهش خطاهای فردی میتواند در دیدارهای آتی، نتایج بهتری را برای ایران رقم بزند.
انتهای پیام/