ترکیب ۱۴ نفره ایران برای نبرد با ژاپن مشخص شد
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با نزدیک شدن به زمان برگزاری هفتمین دیدار ایران در لیگ ملتها، کادر فنی تیم ملی لیست نهایی خود را با تغییراتی نسبت به بازی گذشته نهایی کرد. بر این اساس، روبرتو پیاتزا از میان ۱۶ بازیکن حاضر در اردوی اورلئان، نفرات زیر را برای مصاف با ژاپن برگزید:
پاسور: عرشیا بهنژاد، علی رمضانی
قطر پاسور: محسن دلاوری، پویا آریاخواه
دریافتکننده قدرتی: مرتضی شریفی، پوریا حسینخانزاده، مبین نصری، علی حقپرست، سید متین حسینی
مدافع میانی: محمد ولیزاده، سید عیسی ناصری، شایان محرابی
لیبرو: محمدرضا حضرتپور، حسین حاجیکلاته
همچنین علی حاجیپور و یوسف کاظمی، دو ملیپوش کشورمان در این مسابقه استراحت خواهند داشت و از روی سکوها بازی را دنبال میکنند. هدایت فنی و مدیریت تیم نیز بر عهده عباس نظریان (سرپرست)، روبرتو پیاتزا (سرمربی) و سایر اعضای کادر فنی شامل توماس توتولو، رحمان محمدیراد، علی فتاحی، جیانی روسی، محمدامین شاکری، مهدی ابارشی، حسین کرد فیروزجائی و سجاد نوری خواهد بود.
انتهای پیام/